Odwiedziło nas osób.

 

Biuro Obsługi Klienta w zakresie zarządzania nieruchomościami mieści się w siedzibie Spółki przy ul. Kaczej 9, pokój nr 12.

Czynne jest w godzinach od 700 do 1500, tel.: (029) 752 29 03.


Do zadań Biura Obsługi Klienta należy załatwianie wszystkich spraw związanych z zarządzaniem czy administrowaniem zarówno zasobów gminnych jak i wspólnot mieszkaniowych, w tym również przyjmowanie i załatwianie skarg, reklamacji i wszelkich zgłoszeń.


Zgłaszanie awarii

Usterki i awarie można zgłaszać:

w dni robocze w godzinach od 700 do 1500,  pod numerem telefonu (029) 752 29 03

w dni robocze w godzinach od 1500 do 700, oraz w dni wolne od pracy (całą dobę):

  • usterki i awarie wod-kan, c.o. pod numerem telefonu: 695 780 481

  • usterki i awarie elektryczne pod numerem telefonu: 607 537 405

 

© Copyright 2007 Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej  i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
tel./fax 29 752 28 44 e-mail: zarzad@mzgkimprzasnysz.pl